مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-20سياسي

مطالعه کتاب باید جز نیازهای اصلی مردم جامعه باشد


رییس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به اینکه مطالعه باید جز نیازهای اصلی مردم جامعه باشد، گفت: شرایط سخت اقتصادی، گرانی کتاب و فعالیت شبکه های اجتماعی عوامل بی توجهی به کتاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا رنجبر صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره 257 شهید کارمند در گیلان با اشاره به نقش پررنگ بسیج در جریان های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور، از حماسه حضور مردم در انتخابات 28 خرداد ماه امسال به عنوان حرکتی ماندگار با رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد.

وی گفت: این حماسه مردمی در حالی به ثمر نشست که دشمنان اسلام و ایران و ایادی آنها با تبلیغات بسیار گسترده سعی در مخدوش کردن چهره انقلاب داشتند.

سرهنگ رنجبر در ادامه با اشاره به خدمات رسانی به بیش از 25 هزار نفر از جامعه هدف این مجموعه، افزود: 17 حوزه بسیج در شهرستان های استان گیلان وظیفه هماهنگی را عهده دار هستند.

رییس بسیج کارمندان گیلان ادامه داد: 260 پایگاه بسیج کارمندان در دستگاه های اجرایی خدمت رسان در استان گیلان فعال هستند.

وی همچنین با اشاره به تأکیدات دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) به فراگیری علم و دانش به نزول سوره شریفه (علق) و نخستین آیه از سوی خداوند بنام قلم و خواندن اشاره کرد و گفت: افتخار ما در طول تاریخ همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه کتاب باید جز نیازهای اصلی مردم جامعه باشد

مطالعه کتاب باید جز نیازهای اصلی مردم جامعه باشد