مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-20سياسي

ولایتمداری مردم چادگان در انتخابات ثابت شد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حضور پرشور و دشمن شکن مردم چادگان در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که این مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حضور پرشور و دشمن شکن مردم چادگان در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که این مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

سردار مجتبی فدا، امروز (سه شنبه- 29 تیرماه) در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان چادگان با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند، اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات نشان از ولایتمداری مردم چادگان دارد.

همچنین رتبه شهرستان چادگان در فرماندهان برتر سپاه در مدیریت به رتبه سوم رسیده است که این امر نشان می دهد سپاه و بسیج در چادگان به خوبی کار می کنند و دارای مدیرانی تراز اول هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی تلاش کردند که مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند، اما به جهت فهم درست و همیشه در صحنه بودن مردم این نقشه خنثی شد و با حرکت جهادگونه ملت ایران باری دیگر دشمنان انقلاب اسلامی نا امید شدند که مردم چادگان نیز در این مهم نقشی بی بدیل ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری مردم چادگان در انتخابات ثابت شد

ولایتمداری مردم چادگان در انتخابات ثابت شد