مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-20سياسي

سامانه ثبت شرکت نیک


سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ای هوشمند برای ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت مانند انحلال شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت اختراع و ثبت تمامی امور مربوط به شرکت ها در ایران می باشد.

- ، سامانه ای هوشمند برای ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت مانند انحلال شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت اختراع و ثبت تمامی امور مربوط به شرکت ها در ایران می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام والا نیک کیمیا، در این سامانه انجام تمامی امور ثبت شرکت برای همه افراد امکان پذیر می باشد.

برای آشنای بیشتر با خدمات این سامانه تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فعالیت سامانه ثبت شرکت نیک امور مربوط به ثبت شرکت ها در گذشته به صورت دستی و ابتدایی انجام می شد و افراد مجبور بودند مدت زمان زیادی برای پیمودن کلیه مراحل ثبت شرکت و ثبت برند خود اختصاص دهند.

در این راستا اداره ثبت شرکت ها به منظور سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی تسریع در انجام پروسه ثبت تغییرات و سازمان دهی بهتر سامانه ثبت شرکت ها را ایجاد کرد تا از این طریق ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت آنلاین میسر گردد و افراد در زمان کمتری تمام مراحل را طی کنند.

با این وجود بسیاری از شرکت ها تمایل دارند کارهای ثبت نام و سایر کارهای ثبتی خود در سامانه ثبت شرکت ها را به افراد مطمئن و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت شرکت نیک

سامانه ثبت شرکت نیک