مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-20سياسي

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمانهای علمی است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری اعلام کرد: این کارگروه باید به عنوان یکی از مسیرهای تحقق ایده ها و آرمان های این حوزه تلقی کنیم.

- به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در خصوص روند تشکیل کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری اظهار داشت: این کارگروه در راستای هدایت و پیشبرد اهداف حوزه علم و فناوری در کشور شکل گرفته که امیدواریم همه اعضا نیز در دوره بعد هم با کوله باری از تجربیات خوب به پیشبرد امور کمک کنند.

وزیر علوم رضایت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری از عملکرد این حوزه را حاصل حضور، تلاش، همفکری، اظهارنظر و دخالت های عالمانه دکتر وحدت دبیر کارگروه و سایر اعضا اعلام کرد و افزود: در این مجموعه، جوانان مطلع و با تجربه ای حضور دارند که نسل های پایین تر را در حوزه های علم و فناوری تقویت می کنند و همه ارکان کشور با حضور نیروهای جوان تلاشگر و مطلع، بهتر از پیش به جلو خواهند رفت.

غلامی گفت: حتماً در آینده همکاران ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این کارگروه به عنوان کارگروهی که در اثرگذاری تلاش های علمی و فناوری در حوزه های مختلف مؤثر بوده است، نگاه می کنند، چرا که ما شاهد تأثیر کارگروه و حمایت صندوق های پژوهش و فناوری در بخش علم و فناوری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمانهای علمی است

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمانهای علمی است