مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-20اجتماعي

انتقاد فرماندار از عدم تخصیص اعتبارات توازن به مدارس فرسوده فردوس


فرماندار فردوس از اینکه هیچ مبلغی از محل اعتبارات توازن استان به مدارس فرسوده شهرستان اختصاص نیافته انتقاد و خواستار اصلاح شاخص های توزیع این اعتبارات شد.

- ، حمید حلاج مقدم پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس با اشاره به اینکه شهرستان فردوس با داشتن 28 درصد مدارس تخریبی بالاترین مدارس فرسوده استان را به خود اختصاص داده است، افزود: با این وجود در توزیع اعتبارات توازن هیچ اعتباری به نوسازی مدارس فرسوده فردوس اختصاص نیافته و در سایر شهرستانهای استان نیز وضعیت به همین گونه است.

وی تصریح کرد: از محل اعتباراتی که استاندار جهت توزیع، اختیار را به فرمانداران واگذار کرده است 20 درصد از محل اعتبارات توازن به مدارس فرسوده اختصاص دادیم و باید در سطح ملی و کلان شاخص های توزیع این اعتبارات اصلاح شود.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مدارس تخریبی فردوس انتظار داریم مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی و تجهیزمدارس استان از محل اعتبارات ملی و یا کمک به پروژه های خیر ساز، حداقل مدارس در دست اقدام را تکمیل کنند.

حلاج مقدم همچنین خواستار نوسازی مدارس فرسوده در همان محل خود شد تا پراکندگی مدارس در سطح شهر حفظ و برای خانواده ها و دانش آموزان مشکل ساز نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از عدم تخصیص اعتبارات توازن به مدارس فرسوده فردوس

انتقاد فرماندار از عدم تخصیص اعتبارات توازن به مدارس فرسوده فردوس