مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-20سياسي

بازدید وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از موسسه خیریه و مردم ‎ نهاد دارالاکرام


صبح روز یکشنبه 27 تیرماه، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، در دیداری از موسسه خیریه و مردم ‎ نهاد دارالاکرام درباره فعالیت های این موسسه با اعضا و کارکنان این نهاد خیر، - صبح روز یکشنبه 27 تیرماه، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، در دیداری از موسسه خیریه و مردم ‎ نهاد دارالاکرام درباره فعالیت های این موسسه با اعضا و کارکنان این نهاد خیر، به بحث و گفت وگو نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام ، این موسسه از سال 1380 با هدف توسعه انسانی از تحصیل تا شهروندان خوب ، آغاز به کار کرد.

دارالاکرام تحصیل را حق تمام کودکان می داند و با رعایت اصل کرامت انسانی، به حمایت تحصیلی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر می پردازد و با 25 شعبه از 100 شهر ایران تاکنون بیش از 6 هزار کودک را بورسیه کرده است.

در این دیدار که محمدحسین مقیمی، استاندار سابق تهران و یکی از بانیان دارالاکرام نیز حضور داشت، درباره چگونگی شناسایی دانش آموزان مستعد واجد شرایط و نیز نحوه تعامل و همکاری موثر به منظور ایجاد ساختارهای حمایتی آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و حقوقی کودکان و نوجوانان بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از موسسه خیریه و مردم ‎ نهاد دارالاکرام

بازدید وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از موسسه خیریه و مردم ‎ نهاد دارالاکرام