مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-20ورزشي

نوزادان تازه متولده شده با نام «علی» هدیه دریافت می کنند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری مراسم ذبح قربانی و پخت و توزیع غذا در روز عید قربان توسط هیئت های مذهبی خبر داد و افزود: - نوزادان تازه متولده شده با نام علی هدیه دریافت می کنند ایسنا/همدان رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری مراسم ذبح قربانی و پخت و توزیع غذا در روز عید قربان توسط هیئت های مذهبی خبر داد و افزود: به 40 نوزاد متولد شده از قربان تا غدیر که نامشان علی باشد توسط فردی خیر ، هدیه داده می شود.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های ایام قربان تا غدیر در شهرستان کبودراهنگ، اظهارکرد: با هدف فرهنگ سازی ورزش و سلامت در جامعه و گرامیداشت اعیاد قربان تا غدیر مراسم پیاده روی در سطح شهر تا مزار شهدای گمنام شهر کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

کیهانی افزود: نماز عید قربان و دعای عرفه در شهر کبودراهنگ با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز پارک لاله و در بعضی روستاها در مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی مزین شدن درب منازل شهر کبودراهنگ به پرچم های منقش به نام حضرت علی ( ع) با هدف ترویج فرهنگ غدیر را از دیگر برنامه های اعیاد قربان تا غدیر برشمرد و افزود: ذبح قربانی با نظارت بهداشت و با هماهنگی اعضای هیئت های مذهبی و مساجد انجام خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزادان تازه متولده شده با نام «علی» هدیه دریافت می کنند

نوزادان تازه متولده شده با نام «علی» هدیه دریافت می کنند