مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-20فرهنگي

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیواندره منتشر شد


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان گفت: فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیواندره با هدف شور و نشاط اجتماعی و امید بخشی به جامعه پسا کرونا منتشر شد.

- عبید رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: اگرچه شیوع و طلاق با استفاده از فرهنگ بومی و شیوه های نمایش کمدی ایرانی در ضمن موضوع نمایش ها آزاد از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

رستمی با اشاره به ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: جشنواره فقط نمایش های صحنه ای را قضاوت و انتخاب می کند، آثار نمایشی باید تولید سال های 99 و 1400 باشد، نمایشنامه ها ترجیحاً مبتنی بر متون نمایشی نویسندگان مطرح کشور و دارای اجرای خلاقانه باشد، نمایشنامه های اقتباسی از متون نمایشی و رمان و داستانی های ایرانی باشد و هر کارگردان صرفاً با یک اثر نمایشی در مرحله نهایی می تواند شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص شرایط لازم برای شرکت در جشنواره گفت: برای بخش بازخوانی لازم است 3 نسخه متن و مجوز کتبی نویسنده  و ناشر ارسال و فرم شرکت در جشنواره تکمیل و در بخش بازبینی ارسال 5 لوح فشرده از اجرای عمومی نمایش و در نهایت لازم است موارد فوق با نامه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ها و انجمن هنرهای نمایشی استان یا دفاتر به دبیرخانه ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیواندره منتشر شد

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیواندره منتشر شد