مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-20حوادث

جلو گیری از فعالیت 2 تور مسافرتی غیر مجاز در محلات


فرمانده انتظامی شهرستان محلات از جلوگیری فعالیت دو تور مسافرتی غیرمجاز در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

- عباس محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تحقیقات پلیس شهرستان و طی رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام، مشخص شد افرادی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات و برگزاری تور مسافرتی غیرمجاز کرده که این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ادر ادامه تحقیقات پلیس در فضای مجازی و طی بررسی های اولیه توسط کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی ، پلیس امنیت عمومی مشخص شد متهمان این تورهای غیر مجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی از سوی سازمان هایی متبوع، اقدام به برگزاری تور یک یا دو روزه به نقاط مختلف کشور می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان داشت: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس، مسئولان اصلی این تورهای مسافرتی شناسایی و پس از سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و برابر دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محلات از فعالیت این دو تور مسافرتی جلوگیری و صفحه اینستاگرام نامبردگان مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلو گیری از فعالیت 2 تور مسافرتی غیر مجاز در محلات

جلو گیری از فعالیت 2 تور مسافرتی غیر مجاز در محلات