مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-20اقتصادي

این قصه «انار» ندارد


توزیع نهال های نامرغوب انار در سال 92 و به بار ننشستن زحمت 8ساله، پای گلایه تعدادی از باغداران را به رسانه ها باز کرده است؛ کشاورزان می گویند نهال های انار را با تایید جهاد کشاورزی خریداری کردند اما اکنون نه جهاد پاسخگوست و نه فروشنده نهال؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رویای برداشت انار از نهال های که جهاد کشاورزی تمام قد پای توزیع کننده نهال ایستاده دست از سر باغداران در سال 92 بر نمی داشت.

 در همایشی که با هدف جذب بیشتر کشاورزان برای تولید انار برگزار شده بود باغداران گوش تیز کرده بودند که کارشناسان جهاد کشاورزی درباره روند تولید کشت انار چه می گویند، در این همایش آنها را دلخوش به خرید تضمینی کرده و در باغ سبز نهالستان انار را برایشان گشوده اند.

زمستان سال های 93، 94، 95 و 96 را به امید به بار رسیدن محصول پای درخت غذا ریختند و کود دادن در گرما تابستان پای به پای درخت عرق ریختند تا رویای آنها تحقق پیدا کند و با برداشت انار و خوردن دانه دانه های آن شکر خدا را به جای آورده و خستگی چندین ساله را از تن به در کنند.

پاییز 98 ،97 و 99 هم گذشت، خبری از تولید محصول نبود، در بهار 1400 طاقت شان طاق شد و برای قطع درخت دست به کار شدند و عطای تولید را به لقایش بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قصه «انار» ندارد

این قصه «انار» ندارد