مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-20بين الملل

بنت و گانتس: اجازه نمی دهیم بحران لبنان به تهدیدی امنیتی برای اسراییل بدل شود


نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین اظهار نظر خود در مورد شلیک دو راکت از لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی گفتند که اجازه نمی دهند بحران لبنان به تهدیدی برای اراضی اشغالی تبدیل شود.

- نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین اظهار نظر خود در مورد شلیک دو راکت از لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی گفتند که اجازه نمی دهند بحران لبنان به تهدیدی برای اراضی اشغالی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ اسراییل در توییتی نوشت: دولت لبنان که اجازه می دهد اقدامات تروریستی از خاک این کشور انجام شود، مسؤول شلیک موشک های بامداد است.

وی افزود، اسراییل برای مقابله با هرگونه تهدید علیه حاکمیت و شهروندان خود تلاش کرده و مطابق با منافع خود در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهد داد.

گانتس در توییتی جداگانه ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم بحران اجتماعی، اقتصادی و سیاسی لبنان به تهدیدی امنیتی برای اسراییل مبدل شود و از جامعه جهانی می خواهم تا برای بازگرداندن ثبات به لبنان اقدامی انجام دهد.

در همین راستا، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت که ارزیابی هایی در اسراییل وجود دارند، مبنی بر اینکه عناصر فلسطینی در لبنان مسؤول دو راکت به سمت منطقه الجلیل الغربی در شمال اراضی اشغالی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت و گانتس: اجازه نمی دهیم بحران لبنان به تهدیدی امنیتی برای اسراییل بدل شود

بنت و گانتس: اجازه نمی دهیم بحران لبنان به تهدیدی امنیتی برای اسراییل بدل شود