مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-20سياسي

برگزاری دعای پرفیض عرفه در 20 بقعه متبرکه البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه در 20 بقعه متبرکه و در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود با حضور زائرین و مجاورین برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: عرفه یکی از شاخص ترین مناسبت هایی است که در فرهنگ دینی ما به عنوان نماد ارتباط معنوی با خداوند متعال، حرکت در مسیر عبودیت و تسلیم شدن تام و تمام بنده مقابل پروردگار شناخته شده است.

وی بیان کرد: بار دیگر روز عرفه روز معبود و روز عید قربان و روز سرسپردگی به خداوند یکتا و رهانیدن روح در مسیر پرستش از امیال دنیوی فرارسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: بر این اساس ما انسان ها با نصب العین قرار دادن سنت های پیامبران الهی همواره به خداوند یکتا بیش از پیش نزدیک شده و با قرار گرفتن در مسیر تقوا و عبودیت توشه آخرت را با انبوهی از نیات خالصانه و کار نیک انباشته تا شاید شفاعت معبود بزرگوار را شامل حال خود کنیم.

برخی از گناهان فقط در روز عرفه بخشیده می شود وی با بیان اینکه عرفه روز معرفت و روز زدودن قلب از گناه و روز خدایی شدن است، خاطرنشان کرد: به فرموده امیرالمؤمنین علی (ع) برخی از گناهان فقط در روز عرفه بخشیده می شود و در معارف اسلامی بر عبادت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای پرفیض عرفه در 20 بقعه متبرکه البرز

برگزاری دعای پرفیض عرفه در 20 بقعه متبرکه البرز