مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-20اقتصادي

طرح مطالعات توسعه خوشه گلخانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مطالعاتی برنامه توسعه خوشه محصولات گلخانه ای در استان آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مطالعاتی برنامه توسعه خوشه محصولات گلخانه ای در استان آغاز شد.

سید حشمت اله صمیمی دوست در نشست کارگروه توسعه اقتصادی استان افزود: 97 طرح گلخانه ای در وسعت 35 هکتار در استان وجود دارد که با اجرای این طرح زمینه سازی برای ایجاد اشتغال، فرآوری محصولات، ارزش افزوده و صادرات فراهم می شود.

وی اظهار کرد: با ظرفیت هایی که در حوزه گلخانه ای در استان داریم می خواهیم روی آنها برنامه های توسعه ای صورت گیرد تا با عملیاتی کردن آنها از نظر کمیت و کیفیت به شرایط مطلوب تری دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تلاش برای رشد صادرات محصولات در استان تاکید و خاطرنشان کرد: با توسعه کشت گلخانه ای و توسعه محصولات خوشه گلخانه ای در تمام فصول سال تداوم کار و تولید محصول وجود دارد.

صمیمی دوست فرآیند پیاده سازی و توسعه خوشه گلخانه ها را با مشارکت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اقتصادی و مرتبط در استان ضروری بیان کرد و تصریح کرد: تاکنون13خوشه کسب و کار بین دستگاه های اجرایی شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعات توسعه خوشه گلخانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

طرح مطالعات توسعه خوشه گلخانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد