مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-20سياسي

تصویب طرح صیانت و حمایت از گزارشگران فساد در شهرداری


طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرآیند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان در باره فساد و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران در کلیات و جزییات به تصویب رسید.

- طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرآیند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان در باره فساد و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران در کلیات و جزییات به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بررسی جزییات طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان در باره فساد و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران این طرح را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران که بیشتر اعضا به صورت مجازی در جلسه حاضر بودند و ریاست جلسه را سید ابراهیم امینی بر عهده داشت ، ادامه بررسی طرح الزام شهردای تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت در هیمن راستا در ابتدا از سوی برخی اعضا پیشنهاد شد که این دستور به سبب حساسیتی که دارد در جلسه ای با حضور فیزیکی اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح صیانت و حمایت از گزارشگران فساد در شهرداری

تصویب طرح صیانت و حمایت از گزارشگران فساد در شهرداری