مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-20اقتصادي

دپوی واکسن کرونا در استان بی معنی است


استاندار قم با تاکید بر عدم نیاز به دپوی واکسن کرونا در استان، خواستار استفاده حداکثری از واکسن در اختیار استان برای واکسینه کردن گروه های شغلی خاص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان بیان داشت: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کل کشور کاهش یافته است، اما استان قم همچنان از میانگین کشوری رعایت پروتکل ها جلوتر است.

وی در عین حال افزود: البته این جلوتر بودن از میانگین کشوری نباید سبب دلخوشی مردم و مسؤولان باشد، چراکه هرگونه عادی انگاری و یا سهل اندیشی در برابر بیماری کرونا می تواند آسیب زا و خطرآفرین باشد.

استاندار قم همچنین به مناسبت های پیشِ رو شامل مناسبت های آیینی ماه های ذیحجه، محرم الحرام و صفر توجه داد و گفت: اصل بر این است که تمام پروتکل های بهداشتی سال قبل درباره این مناسبت ها تمدید می شود، ضمن آن که تلاش می شود تا مقتضیات استان هم در این مسیر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره برگزاری آیین های مذهبی در کنار رعایت پروتکل ها باید توسط معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری و مجموعه بهداشت و درمان استان پیگیری شود خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر، درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی واکسن کرونا در استان بی معنی است

دپوی واکسن کرونا در استان بی معنی است