مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-20اقتصادي

کسب رتبه دوم کشوری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: کاهش ورودی پرونده ها نتیجه کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است و این به سادگی نیست.

- ایسنا/زنجان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: کاهش ورودی پرونده ها نتیجه کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است و این به سادگی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، محمدتقی فتحی با اشاره به اینکه معاونت فوق در استان، طی سال 99 موفق به کسب رتبه دوم در اجرای موفق برنامه های معاونت اجتماعی در سطح کشور شده است، اظهار کرد: باید مطالبه گر باشیم و مسایل را مدیریت کنیم و وضعیت معاونت ها به صورت میدانی بررسی شود.

وی تصریح کرد: بومی سازی برنامه ها در حوزه اجتماعی بسیار مهم است.

در سال 98 جایگاه 14 را کسب کرده بودیم و در سال 99 برنامه های شاخصی ارائه شد که در این سال، جایگاه دو توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان کسب شد و این در شرایطی است که سال گذشته به دنبال اثربخشی برنامه ها بودیم.

این مسئول اثربخشی در اجرای برنامه ها را حائز اهمیت دانست و افزود: برخی برنامه ها باید حذف و برخی تقویت شوند؛ اگر تعداد برنامه ها را کاهش داده و بالعکس کیفیت را افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه دوم کشوری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان

کسب رتبه دوم کشوری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان