مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-20ورزشي

رییسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد


رییس جمهور منتخب با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی هم مدال آور باشند، هم سفیر فرهنگی ایران، گفت: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد.

- رییس جمهور منتخب با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی هم "مدال آور" باشند، هم "سفیر فرهنگی" ایران، گفت: "قهرمانی" باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه شنبه با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و نیز آخرین وضعیت آمادگی و اعزام تیم های ورزشی کشورمان به رقابت های المپیک 2021 توکیو ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی نیز در این دیدار گفت: علاقه مند بودم قبل از اعزام ورزشکاران برومند کشورمان به ژاپن با آنها از نزدیک ملاقات می کردم ولی به دلیل محدودیت های کرونایی و لزوم آمادگی این عزیزان، این دیدار را به روزهای پس از بازگشت شان از المپیک موکول می کنیم.

رییس جمهور منتخب با اشاره به اینکه رقابت های این دوره المپیک به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده و وضعیت خاصی دارد، افزود: در این دوره ورزشکاران و مربیان مجبور شدند یکسال برای حفظ آمادگی های شان تلاش کنند و این مساله سختی زیادی به آنها و خانواده هایشان تحمیل کرد که از این بابت به همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

رییسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد