مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-20اقتصادي

آمادگی تاجیکستان برای افزایش همکاری های تجاری با ایران


در جلسه دبیر اول سفارت تاجیکستان در تهران و رییس اتاق بازرگانی اردبیل بر لزوم افزایش همکاری تجاری با کشور تاجیکستان به دلیل مشترکات فرهنگی تاکید شد.

- در جلسه دبیر اول سفارت تاجیکستان در تهران و رییس اتاق بازرگانی اردبیل بر لزوم افزایش همکاری تجاری با کشور تاجیکستان به دلیل مشترکات فرهنگی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معروف جان عبدالرحمان اف دبیر اول سفارت تاجیکستان در دیدار با رییس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: اردبیل و تاجیکستان اشتراکات بسیاری در زمینه فرهنگ و طبیعت دارند، همکاری ما با این استان باید بیشتر از شرایط موجود باشد و امیدوارم این دیدارها باعث افزایش همکاری های ما شود.

وی افزود: استقلال تاجیکستان سی ساله می شود اما همکاری ما با ایران در زمینه های مختلف به اندازه ای که باید رشد نکرده است، ما درصدد افزایش این همکاری ها هستیم و دولت تاجیکستان آماده است که شرایط را برای این همکاری ها فراهم کند.

دبیر اول سفارت تاجیکستان در این سفر تاکید کرد: در زمینه گردشگری، صنایع دستی و مناطق صنعتی و تجاری این امکان وجود دارد که روابط تجاری خوبی باهم داشته باشیم، ما از اتاق بازرگانی اردبیل دعوت می کنیم که به تاجیکستان سفر کنند تا در این سفر تفاهمنامه ای را با هم به امضا برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تاجیکستان برای افزایش همکاری های تجاری با ایران

آمادگی تاجیکستان برای افزایش همکاری های تجاری با ایران