مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-20پزشكي

پذیرش دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد


معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  از دایر شدن رشته مددکاری اجتماعی از ابتداء سال تحصیلی آینده و برای اولین بار در کشور در این دانشکده خبر داد.

- معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد پذیرش دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  از دایر شدن رشته مددکاری اجتماعی از ابتداء سال تحصیلی آینده و برای اولین بار در کشور در این دانشکده خبر داد.

دکتر محسن اسدی نژاد در این خصوص اظهار کرد: با اضافه شدن این رشته تحصیلی تعداد گروه های آموزشی و تعداد رشته ها و مقاطع این دانشکده به 8 گروه و 15 رشته افزایش می یابد.

معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این دانشکده 950 دانشجو و 36 استاد در 7 گروه آموزشی و 14 رشته مقطع داریم ، تصریح کرد: اساتید و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در 7 رشته کارشناسی پیوسته، 2 رشته کارشناسی ناپیوسته، 4 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترای تخصصی مشغول به تدریس و تحصیل هستند؛ همچنین این دانشکده سالانه 250 ورودی جدید و 250 دانش آموخته دارد.

دکتر اسدی نژاد افزود: رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشکده پیراپزشکی مشهد شامل بینایی سنجی در 3 مقطع کارشناسی پیوسته، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد

پذیرش دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد