مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-20اجتماعي

تمهیدات حمل ونقل عمومی مشهد برای روز عرفه و عید قربان


همزمان با روز عرفه 200 دستگاه و برای نماز عید سعید قربان نیز 170 دستگاه اتوبوس فوق العاده به زائران و مجاوران در مسیرهای عبوری و منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با روز عرفه 200 دستگاه و برای نماز عید سعید قربان نیز 170 دستگاه اتوبوس فوق العاده به زائران و مجاوران در مسیرهای عبوری و منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت می کنند.

همچنین سرویس دهی خطوط قطار شهری در روز چهارشنبه، 30 تیرماه مصادف با روز عید قربان یک ساعت افزایش خواهد یافت.

  سعید حسینقلی زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد دراین خصوص، گفت: در روز سه شنبه 29 تیر ماه (روز عرفه) 6 پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی ایجاد و به منظور اجرای این طرح 200 دستگاه اتوبوس فوق العاده به همراه اتوبوس های خطوط عبوری از حرم مطهر در 6 پایانه برای انتقال پیش بینی شده است.

وی افزود: این پایانه ها شامل پایانه شماره یک در خیابان شیرازی ؛ پایانه شماره دو واقع در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت المقدس مسیر BRT؛ پایانه شماره 3 خیابان شهید اندرزگو؛ پایانه شماره 4 روگذر طبرسی؛ پایانه شماره 5 نیز در خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره 6 پایانه شهید گمنام است که برای سرویس دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات حمل ونقل عمومی مشهد برای روز عرفه و عید قربان

تمهیدات حمل ونقل عمومی مشهد برای روز عرفه و عید قربان