مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-20سياسي

جزییات برگزاری آزمون جامع گردشگری در خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 885 داوطلب از خراسان رضوی روز جمعه 15 مرداد ماه در آزمون جامع گردشگری کشور شرکت خواهند کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 885 داوطلب از خراسان رضوی روز جمعه 15 مرداد ماه در آزمون جامع گردشگری کشور شرکت خواهند کرد.

داوطلبان در صورت قبولی گواهینامه دوره آموزشی خود را که قابل ترجمه نیز است را به صورت الکترونیک از وزارتخانه میراث فرهنگی دریافت می کنند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند برگزاری آزمون سراسری گردشگری در خراسان رضوی، اظهار کرد: به جهت تقویت نیروهای فعال در حوزه گردشگری پس از اتمام دوره های آموزشی در موسسات گردشگری تحت مجوز وزارت و اداره کل میراث فرهنگی، برای هفت رشته آزمون جامع کشوری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این آزمون دو بار در سال برگزار می شود که با توجه به مسائل کرونا و سردی هوا، دو سالی است که نوبت دوم این آزمون در فصل زمستان برگزار نشده است.

آزمون جامع گردشگری همانند آزمون های سراسری قرار است روز جمعه، 15 مرداد ماه برگزار شود که از سوی ستاد کرونا مجوز گرفته و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون جامع گردشگری در خراسان رضوی

جزییات برگزاری آزمون جامع گردشگری در خراسان رضوی