مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-20اجتماعي

تا دو سال آینده تمام پلاک های اصفهان هوشمند می شوند


مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون 5 هزار پلاک هوشمند کدپستی(QR) در اصفهان نصب شده است، گفت: مطابق برنامه ریزی قرار است تا پایان سال 1401 تمام پلاک های اصفهان هوشمند شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون 5 هزار پلاک هوشمند کدپستی(QR) در اصفهان نصب شده است، گفت: مطابق برنامه ریزی قرار است تا پایان سال 1401 تمام پلاک های اصفهان هوشمند شوند.

حمید باقری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نصب پلاک هوشمند کدپستی(QR) در اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر به صورت پایلوت نصب این پلاک ها با انعقاد 7 هزار قرارداد با پیمانکار در منطقه 8 شهرداری اصفهان آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون 5 هزار پلاک هوشمند کدپستی(QR) در منطقه 8 شهرداری اصفهان نصب شده است.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع باید 750 هزار پلاک هوشمند کدپستی در شهر اصفهان نصب شود، گفت: مطابق برنامه ریزی قرار است در مدت دو سال این تعداد پلاک توسط شهرداری اصفهان نصب شود.

به گفته باقری، تا پایان امسال قرار است در مناطق 4، 6، 7، 8، 10، 12 و 14 پلاک هوشمند کدپستی(QR) نصب شوند، پلاک بقیه نواحی در سال 1401 نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال 1378 براساس تصمیم هیات وزیران، قانون الزام استفاده از کدپستی و شماره ملی مطرح شد، افزود: مطابق ماده 2 آن مصوبه تعیین کدپستی بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دو سال آینده تمام پلاک های اصفهان هوشمند می شوند

تا دو سال آینده تمام پلاک های اصفهان هوشمند می شوند