مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-20اقتصادي

تخصیص 300 میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه اصفهان


مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به تخصیص 300 میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه اصفهان، گفت: اگر تمام این پروژه های کیفی پالایشگاه به بهره برداری برسد تمام محصولات این شرکت یورو 4 و یورو 5 خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به تخصیص 300 میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه اصفهان، گفت: اگر تمام این پروژه های کیفی پالایشگاه به بهره برداری برسد تمام محصولات این شرکت یورو 4 و یورو 5 خواهد شد.

مرتضی ابراهیمی در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت اصفهان برای بررسی عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 و مجموع 76 میلیارد سهم که با حضور 62.

63 سهامداران برگزار شد، اظهار کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان در سال 1387 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با نماد شپنا ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 شرکت پالایشی کشور در این حوزه فعالیت می کنند، افزود: براساس گزارش های عملکرد شرکت های پالایشی در سال 1399 شرکت پالایش نفت اصفهان از نظر دریافت خوراک نفت خام و میعانات گازی در جایگاه دوم قرار دارد، همچنین از منظر تولید محصولات نفت گاز در مقام نخست، گاز مایع در مقام دوم، بنزین در مقام سوم و نفت سفید در مقام چهارم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه اصفهان

تخصیص 300 میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه اصفهان