مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-20پزشكي

از لزوم ارائه هماهنگ آمار کرونا تا اولویت واکسیناسیون بازرسان


در نشست امروز ستاد مبارزه با کرونا استان، بر لزوم ارائه آمار هماهنگ استانی در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین ضرورت اولویت دادن به واکسیناسیون بازرسان اصناف و صمت تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این نشست که به ریاست استاندار قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت هماهنگی مسؤولان استانی در ارائه آمار استان بیان داشت: این مسئله در موضوع مبارزه با هماهنگ مطرح و عنوان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در عین حال تصریح کرد: باید توجه داشت که آمار هماهنگ و یکسان سبب جلوگیری از بازتاب منفی در افکار عمومی خواهد شد.

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این نشست به برگزاری نشست های مشترک سازمان صمت و مرکز بهداشت استان توجه داد و گفت: گزارش های بازرسان سازمان صمت استان از رعایت حدود 80 درصدی شیوه نامه های بهداشتی در بین صنعتگران استان حکایت دارد.

محمود سیجانی اضافه کرد: خوشبختانه تجربه به دست آمده از مبارزه با بیماری کرونا نشان داد که اصناف و مشاغل پرخطر و دارای تجمع زیاد مانند پاساژها و بازارهای سرپوشیده، استخرهای سرپوشیده، اماکن ورزشی و تفریحی سرپوشیده، سالن های سینما و تئاتر، تالارهای پذیرایی و مانند آن، نیازمند شمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم ارائه هماهنگ آمار کرونا تا اولویت واکسیناسیون بازرسان

از لزوم ارائه هماهنگ آمار کرونا تا اولویت واکسیناسیون بازرسان