مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-20سياسي

«در همسایگی خدا»و «روایت بندگی» دو ویژه برنامه رادیو قرآن


دو ویژه برنامه رادیو قرآن با عنوان «در همسایگی خدا»و «روایت بندگی» امروز سه شنبه 29 تیر ماه و فردا چهارشنبه 30 تیر ماه برگزار می شود.

- ، رادیو قرآن به مناسبت عید سعید قربان در تدارک پخش دو ویژه برنامه است.

ویژه برنامه در همسایگی خدا به مناسبت عید سعید قربان امروز سه شنبه 29 تیر ماه از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

ویژه برنامه در همسایگی خدا کاری دیگر از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف تبیین ویژگی های عید قربان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و بررسی شرایط موفقیت در امتحان های الهی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

بررسی نحوه پذیرش اعمال و نقش قربانی در اتمام حج و بیان اعمال و فضائل عید قربان از دیگر اهداف این برنامه رادیویی می باشد.

در همسایگی خدا ضمن بیان فضائل و اعمال شب و روز این عید سعید از قبیل احیای شب عید، قربانی کردن، غسل، نماز عید، زیارت امام حسین (ع) و خواندن دعای ندبه به گفت وگو با کارشناس مذهبی برنامه حجت الاسلام محمد شجاعی پیرامون موفقیت در امتحان های الهی، توجه به فلسفه قربانی کردن، وظیفه مؤمنان در برابر ولایت و امامت خواهد پرداخت.

ارتباط تلفنی با شاعر آیینی همراه با 3 آیتم (روایت، گزارش از حرم امیرالمومنین (ع) و پخش نمایش) از دیگر بخش های این برنامه رادیویی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در همسایگی خدا»و «روایت بندگی» دو ویژه برنامه رادیو قرآن

«در همسایگی خدا»و «روایت بندگی» دو ویژه برنامه رادیو قرآن