مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-20اقتصادي

شهرکرد در یک قدمی وضعیت قرمز/ ورود پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع شد


فرماندار شهرکرد با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا با شیب نسبتا تندی در این شهرستان، گفت: چنان چه نظارت ها و کنترل ها به طور جدی انجام نشود احتمال تغییر وضعیت از نارنجی به قرمز بسیار زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ ظهر امروز در سی و پنجمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان شهرکرد، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا با شیب نسبتا تندی در این شهرستان، گفت: چنانچه نظارت ها و کنترل ها به طور جدی انجام نشود احتمال تغییر وضعیت  از نارنجی به قرمز بسیار زیاد است.

فرماندار شهرکرد در ادامه خواستار تشدید نظارت ها در ایام تعطیلات پیش رو شد و افزود: مدیران ادارات و دستگاه های متولی باید در خصوص تجمعات در پارک ها و تفرجگاه ها و اعمال محدودیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان سختگیری بیشتری داشته باشند.

ورود پلاک غیربومی به شهرکرد ممنوع شد وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو از تاریخ 29 تیرماه جاری نیروی انتظامی نسبت به اجرای 100 درصد ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به شهرستان در 2 نقطه ورودی شهرستان پلیس راه فرخ شهر و پل سودجان با همکاری نیروهای بسیج و هلال احمر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد در یک قدمی وضعیت قرمز/ ورود پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع شد

شهرکرد در یک قدمی وضعیت قرمز/ ورود پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع شد