مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-20بين الملل

آخرین هشدار مقاومت فلسطین به تل آویو: از خطوط قرمز ما عبور نکنید


یک روزنامه لبنانی از جدیدترین پیام هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در خصوص شکستن خطوط قرمز مقاومت و همدستی رام الله با تل آویو علیه مردم نوار غزه پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از شکست تلاش ها برای رساندن کمک های قطر به خانواده های فقیر در نوار غزه و تاخیر تشکیلات خودگردان فلسطین در پرداخت تخصیصات امور اجتماعی ، عید قربان امسال در نوار غزه در سایه بحران اقتصادی خفه کننده برای ساکنان این منطقه محاصره شده در فلسطین آغاز شد.

روزنامه لبنانی الاخبار ، امروز (سه شنبه - 20 ژوییه)، در یادداشتی به قلم رجب المدهون با اشاره به این موضوع، از پیام جدید و شدیداللحن مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی از طریق میانجیگران پرده برداشت.

در این یادداشت که با تیتر همدستی اشغالگر و تشکیلات خودگردان؛ پولی در عید قربان به اهالی غزه نمی رسد ، منتشر شد، آمده است: مقاومت فلسطین از طریق میانجیگران به رژیم صهیونیستی در خصوص تلاش این رژیم برای شکستن خطوط قرمز مقاومت به ویژه مسائل مربوط به شهر قدس و اوضاع نوار غزه، به شدت هشدار داده است .

بنا بر این یادداشت، پیام مقاومت فلسطین پس از شکست تلاش ها برای وارد کردن کمک های قطر به خانواده های فقیر در نوار غزه و تاخیر در پرداخت مبالغ تخصیص یافته برای امور اجتماعی در این بخش از فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین هشدار مقاومت فلسطین به تل آویو: از خطوط قرمز ما عبور نکنید

آخرین هشدار مقاومت فلسطین به تل آویو: از خطوط قرمز ما عبور نکنید