مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-20حوادث

پلیس 2770 خودرو را از جاده های شمال برگرداند


متاسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود اما اکنون آمدوشد خودروها در جاده های هراز، چالوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت سفر به مازندران در 6 محور اصلی کندوان، کیاسر، هراز، سوادکوه و دو محور ارتباطی شرق و غرب استان مستقر شده اند، گفت: 2770 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی که فقط در 24 ساعت گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند، اعمال قانون شدند و به مبدا بازگشت داده شدند.

او افزود: مالکان 229 دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما 2 هزار و 541 دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: 55 هزار و 729 دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و 16 هزار و 806 خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سفرهای درون شهری و برون شهری در تمام رنگ بندی ها ممنوع شده است، ادامه داد: این طرح شامل خودروهای مسافربری و باربری نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس 2770 خودرو را از جاده های شمال برگرداند

پلیس 2770 خودرو را از جاده های شمال برگرداند