مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-20اجتماعي

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم


منتفی شدن انتقال مرکز زباله اوشان به سوهانک و بوستان یاس فاطمی سبب شد مدیریت شهری منطقه یک، برای حل مشکل ساکنان محله اوشان، مکان جدیدی را برای انتقال این مرکز در نظر بگیرد.

- منتفی شدن انتقال مرکز زباله اوشان به سوهانک و بوستان یاس فاطمی سبب شد مدیریت شهری منطقه یک، برای حل مشکل ساکنان محله اوشان، مکان جدیدی را برای انتقال این مرکز در نظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک در این باره گفت: مرکز زباله اوشان یکی از مشکلات محله اوشان است و آلودگی و بوی بد آن ساکنان اطراف را به ویژه در ایام گرم سال آزار می دهد.

بر همین اساس و برای اجرای مطالبات شهروندان قرار بود در سالهای گذشته مرکز زباله اوشان به ارتفاعات سوهانک منتقل شود که به دلیل موضوعات نظامی و مشکلاتی که در اراضی شرقی وجود داشت این طرح متوقف شد.

وی افزود: در گام دوم بخشی از اراضی مجاور بوستان یاس فاطمی برای انتقال مرکز زباله اوشان در نظر گرفته شد که به واسطه مشکلات و ملاحظاتی که سازمان بوستانها مطرح کرد، انجام این کار نیز میسر نشد.

شهردار منطقه یک درباره آخرین وضعیت انتقال این مرکز توضیح داد: اخیرا نقطه جدیدی برای انتقال مرکز زباله اوشان مشخص شد که تا پایان این دوره از مدیریت شهری جانمایی این کار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم