مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-20ورزشي

رییس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش معرفی شد


در حکمی از سوی فرمانده کل ارتش، سرهنگ حسین امیدی به سمت رییس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب شد.

- در حکمی از سوی فرمانده کل ارتش، سرهنگ حسین امیدی به سمت رییس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم معارفه و تکریم رییسان جدید و قدیم سازمان تربیت بدنی ارتش که صبح امروز در سالن ولایت ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معطم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که نیروی انسانی سالم و کارآمد بزرگ ترین سرمایه هر سازمانی است، گفت: نیروی انسانی سالم و کارآمد از نظر جسمی، روحی و تربیت دینی و اعتقادی خواهد توانست در اجرای ماموریت ها، کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

او افزود: نیروی انسانی سالم همراه با آمادگی جسمانی بالا تاثیر مستقیم و موثر در توان رزم داشته و فلسفه تشکیل تربیت بدنی در یگان های ارتش نیز به این موضوع باز می گردد که انجام ورزش باید از ابتدا تا پایان خدمت هر فرد نظامی با او همراه باشد و موجب حفظ سلامتی، پویایی و اقتدار نیروها شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با تقدیر از تلاش های امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رییس پیشین سازمان تربیت بدنی ارتش؛ وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش معرفی شد

رییس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش معرفی شد