مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-20اقتصادي

50 درصد اعتبار اسناد خزانه استان سمنان به میامی اختصاص یافت


استاندار سمنان ضمن بیان اینکه 50 درصد اعتبار اسناد خزانه اسلامی استان به میامی اختصاص یافت، گفت: این اعتبارات برای توسعه میامی هزینه خواهد شد.

- ، علیرضا آشناگر بعد از ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بالغ بر 11 میلیارد و 979 میلیون تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی به استان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: بر اساس تصمیم شورای برنامه ریزی و توسعه استان، 50 درصد از این اعتبار در راستای تحقق سند توسعه شهرستان میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته استان، به این منطقه تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه 50 درصد مابقی اعتبار تخصیص یافته در تبصره 5 قانون بودجه 1400، برای جبران خسارت ها، بهبود زیرساخت ها و رفع نواقص و محرومیت زدایی، به روستاهای محروم جنوبی استان اختصاص یافته است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید در این زمینه اهتمام لازم را در دستور کار قرار دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان توجه داشته باشند که کوتاهی و اهمال کاری در جذب اعتبارهای مربوط به اسناد خزانه اسلامی، مصداق بارز ترک فعل است، ابراز داشت: با مدیر مربوطه در این حوزه برخوردهای لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد اعتبار اسناد خزانه استان سمنان به میامی اختصاص یافت

50 درصد اعتبار اسناد خزانه استان سمنان به میامی اختصاص یافت