مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-20سياسي

مردم به نذورات فرهنگی روی بیاورند


رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین گفت: در کنار نذورات سنتی مردم برای رفع نیاز محرومان در موضوعات مختلف به نذورات فرهنگی روی بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمک کنیم.

رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین با بیان اینکه در قزوین 1900 هیئت مذهبی شناسنامه دار موجود است گفت: یکی از آموزه هایی که امروز باید مورد توجه هیئت ها و عموم مردم قرار بگیرد در کنار نذورات سنتی نذرهای فرهنگی و روی آوردن به ساماندهی نیازهای قابل توجه مردم است.

وی بیان کرد: امروز نیازهای بیمارستانی زیادی وجود دارد و نیز برای رفع آنها توجه خیرین باید جلب شود و ما باید با هم و در کنار قدرت رسانه ها این فرهنگ را جا بیاندازیم.

حامدی مطرح کرد: از سوی دیگر بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر از پرترافیک ترین زمان ها برای برگزاری مراسمات عروسی است که ما یک بار دیگر از مردم شریف می خواهیم در این زمان حساس مراسمات را برگزار نکنند تا انشاالله جان کسی به خطر نیفتد.

وی گفت: ما تلاش می کنیم که نذورات مردم به دست نیازمندانی که شناسایی شده اند برسد و مردم هم می توانند با واریز مبالغ نذر خود به شماره حساب 5894637022222233 نزد بانک رفاه ما را در این امر یاری کنند.

حامدی در خاتمه گفت: همزمان با عید قربان 400 بسته غذایی به ارزش 600 هزار تومان تدارک دیده شده است که در این زمان مبارک تحویل خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به نذورات فرهنگی روی بیاورند

مردم به نذورات فرهنگی روی بیاورند