مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-20اقتصادي

وعده استاندار: آب شرب 702 روستای خوزستان تا پایان امسال تامین می شود


آب شرب 702 روستای استان تا پایان امسال تامین می شود که با تخصیص و تامین بودجه مورد نیاز به سرعت پروژه های مرتبط با این حوزه آغاز به کار می کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خوزستان با اشاره به اختصاص 50 میلیون یورو برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز اظهار داشت : از این مبلغ هفت میلیون یورو ابلاغ شده بود ولی هزینه ای نشده بود که تلاش کردیم در همان هفته های اول شروع فعالیت در استانداری 13 میلیون یورو و پس از چند مدت دیگر 30 میلیون یوروی دیگر به ریال تبدیل و برای شروع کار به قرارگاه خاتم الانبیا سپرده شود.

وی ادامه داد: این پروژه ها را قرارگاه خاتم الانبیا بدون برگزاری تشریفات ملی آغاز کرد و در نهایت 15 تیرماه تشریفات ملی برای اجرای این پروژه ها برگزار شد که حدود هشت هزار میلیارد ریال آن انجام شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به نقاط آسیب پذیر استان در برخورد با شبکه فاضلاب خاطرنشان کرد : در بررسی های به عمل آمده با دستگاه مربوطه مشخص شد که در چند نقطه استان آسیب پذیری بسیار شدیدی در شبکه فاضلاب به خصوص در مرکز استان ، آب شهری و روستایی ، مهار و مدیریت روان آب های سطحی و مهار و پیشگیری از سیل وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار: آب شرب 702 روستای خوزستان تا پایان امسال تامین می شود

وعده استاندار: آب شرب 702 روستای خوزستان تا پایان امسال تامین می شود