مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-20اقتصادي

300 میلیارد تومان به دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت


معاون اداری مالی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: 300 میلیارد تومان در سال جاری به مراکز دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اداری مالی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: 300 میلیارد تومان در سال جاری به مراکز دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت.

غلامرضا زمانی پور، امروز سه شنبه 29 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: این اعتبار برای تجهیز کارگاه ها و خرید وسایل کمک آموزشی به مراکز دانشگاه های فنی و حرفه ای اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اعتبار در سال گذشته تحصیلی 230 میلیارد تومان بوده است.

معاون اداری مالی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: از مهمترین برنامه های دانشگاه های فنی و حرفه ای در کشور ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن است که تاکنون موفق بوده است.

معاون اداری مالی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور افزود: در حال حاضر تعداد 180 واحد دانشگاه فنی و حرفه ای در 118 نقطه کشور مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: نگاه ما به دانشگاه های فنی و حرفه ای نگاه کیفی است و دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از دانشگاه های جوان در کشور است و 700 نفر عضو هیئت علمی و 18 هزار نیروی حق التدریس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان به دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت

300 میلیارد تومان به دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت