مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-20ورزشي

تجلیل از 17 کمیته برتر هیئت ورزش های همگانی فارس در لیگ تندرستی ایران


آیین تجلیل از 17 کمیته برتر هیئت ورزش های همگانی استان فارس در لیگ تندرستی ایران با مشارکت موسسه علمی–آموزشی عصر طلایی رشد کودک ایرانیان (عطرک) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس با قدرانی از حمایت های موسسه عطرک در ترویج، فرهنگ سازی و توسعه ورزش های همگانی به تشریح فعالیت های شاخص این هیئت ورزشی در دوران ها است و در دوران شیوع کرونا طرح های مختلف از جمله ورزش در همسایگی و لیگ تندرستی را برگزار کرد.

سیروس پاک فطرت افزود: در طرح ورزش در همسایگی مربیان هیئت ورزش های خانواده با حضور در برخی مجتمع های بزرگ مسکونی در شهر شیراز و استان فارس با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی ورزش عصرگاهی را برگزار کردند.

وی بیان کرد: در لیگ تندرستی نیز که طرح ملی فدراسیون ورزش های همگانی بود و  از 4 بهمن ماه آغاز شد و در 15 اسفند ماه 99 ادامه داشت که در پایان شهرهای شیراز، جهرم و زرقان از استان فارس در بین 25 شهر فعال و برتر کشور قرار گرفتند.

رییس هیئت ورزش های همگانی فارس بیان کرد: این لیگ با هدف جلوگیری از کم تحرکی و انجام ورزش در خانه برگزار و افراد شرکت کننده کلیپ کوتاهی از ورزش خود در خانه را روی این سایت بارگذاری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 17 کمیته برتر هیئت ورزش های همگانی فارس در لیگ تندرستی ایران

تجلیل از 17 کمیته برتر هیئت ورزش های همگانی فارس در لیگ تندرستی ایران