مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-20سياسي

سیستان و بلوچستان در صدر اولویت های وزارت بهداشت است


سیستان و بلوچستان همچنان در صدر اولویت های وزاتخانه است و تامین نیازهای این استان را به شروع فعالیت دولت جدید موکول نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، قاسم جان بابایی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان خاش اظهار کرد: به دنبال بازدید اخیر وزیر بهداشت از سیستان و بلوچستان و بازدید امروز از شهرستان های تفتان و خاش، مسائل و نیازهای بهداشت و درمان استان در وزارت بهداشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خوشبختانه تعامل مناسبی با نمایندگان مجلس وجود دارد و پایبندی این عزیزان به مسایل فنی و توجه به نظریات کارشناسی ستودنی و قابل تقدیر است.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: تامین نیازهای این استان را معطل جابجایی های مدیریتی و فعالیت دولت جدید نخواهیم کرد و بر اساس اولویت فنی، برخی از این مسایل در دولت فعلی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تامین برخی نیازهای حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و تفتان از قبیل تجهیزات آزمایشگاهی و فوری پی گیری می کنیم.

جان بابایی بیان کرد: تامین برخی نیازهای این شهرستان مانند توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) که زمان بیشتری می طلبد هم به صورت جدی ادامه خواهد یافت.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه تامین نیازهای بهداشت و درمان خاش عملکرد موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در صدر اولویت های وزارت بهداشت است

سیستان و بلوچستان در صدر اولویت های وزارت بهداشت است