مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-20اقتصادي

باید مشکلات محور شهرکرد- شلمزار تا پایان دولت حل شود


معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا زمانی که قطار دولت متوقف نشده، باید مشکلات پروژه محور شهرکرد- شلمزار حل شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا زمانی که قطار دولت متوقف نشده، باید مشکلات پروژه محور شهرکرد- شلمزار حل شود.

حمید پورمحمدی 29 تیرماه در جلسه بررسی مشکلات پروژه محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار با بیان اینکه تا پایان دولت زمان زیادی باقی نمانده است، اظهار کرد: تا زمانی که قطار دولت از حرکت باز نمانده باید مشکلات مالی این پروژه را برطرف کنیم، هفته آینده جلسه ای به همین منظور در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از پایان تعطیلات مستندات این پروژه برای اعمال ماده 56 و تخصیص اعتبار آماده شود و در جلسه جمع بندی مسولان سازمان برنامه و بودجه کشور برای تزریق اعتبار به پروژه های محور شهرکرد به شلمزار و چند محور مواصلاتی دیگر در چهارمحال و بختیاری را متقاعد کنیم.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: جاده شهرکرد به شلمزار به دلیل آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح یکی از محورهای پرحادثه کشور محسوب می شود، تکمیل هر چه سریع تر این پروژه برای مردم استان از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین می توان تا حدود 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مشکلات محور شهرکرد- شلمزار تا پایان دولت حل شود

باید مشکلات محور شهرکرد- شلمزار تا پایان دولت حل شود