مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-20اقتصادي

ادامه اعتراضات دامداران در نیشابور


دامداران نیشابوری در ادامه اعتراضات خود، این بار مقابل ساختمان فرمانداری نیشابور تجمع کردند.

- بعد از گذشت چند روز از تجمع دامداران نیشابوری مقابل ساختمان جهاد کشاورزی که در 23 تیر ماه رخ داد، امروز سه شنبه، 29 تیر ماه، نیز دامداران معترض مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند و با سر دادن شعارهای اعتراضی گوشه ای از مطالبات خود را به گوش مسئولان شهرستان رساندند.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور این بار نیز اعتراض به قیمت پایین شیر و در مقابل، قیمت بالای علوفه را از مهمترین دلایل اعتراض دامداران ذکر کرد.

قیمت حمل و نقل علوفه های خشبی در نیشابور بیشتر از جاهای دیگر است محمدعلی فرهمند راد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: چندی پیش شورای سیاست گذاری و قیمت گذاری محصولات کشاورزی قیمت شیر را 6400 تومان مصوب کرد اما این مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

فرهمندراد اظهار کرد: یکی از بحث هایی که در شیوه عملیاتی شدن این مصوبه مطرح است، این است که در آینده سهمیه ای به سازمان تعاون داده شود تا شیر را با قیمت 6400 تومان از دامدار بخرد و آن را به شیرخشک تبدیل کرده و صادر کند.

وی افزود: در حال حاضر صادرات دام زنده و شیرخشک و فرآورده های لبنی آزاد شده و دامداران می گویند تعرفه هایی که دولت برای صادرات تعیین کرده است، بالاست و باید این تعرفه ها کمتر شود تا کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات دامداران در نیشابور

ادامه اعتراضات دامداران در نیشابور