مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-20سياسي

ظرفیت های بیمارستانی هرمزگان اشباع شده/ تردد به هرمزگان و جزایر ممنوع است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و سخنگوی ستاد استانی کرونا گفت: ظرفیت های بیمارستانی هرمزگان اشباع شده و وضعیت بحرانی و حاد کرونایی هرمزگان اعمال محدودیت ها را اجتناب ناپذیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر علی رئوفی با تبریک فرا رسیدن این سعید قربان در تشریح آخرین وضعیت کرونایی استان، با تقدیر از همراهی مردم استان با ستاد استانی مدیریت کرونا، عنوان کرد: مردم نجیب و شریف خواهد شد.

رئوفی با اشاره به تعطیلی اصناف غیر ضرور، افزود: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز هرمزگان تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی استان هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای کامل استان به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شده است که در صورت تصویب اطلاع رسانی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تشدید نظارت ها در حوزه ترددها، تصریح کرد: دستگاه های متولی همچون نیروی انتطامی، هلال احمر و نیروهای بهداشتی نظارت و کنترل بر ورود و خروج ها به هرمزگان را تشدید و از ورود پلاک های غیر بومی به استان و شهرها با مدیریت و هماهنگی فرمانداران جلوگیری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بیمارستانی هرمزگان اشباع شده/ تردد به هرمزگان و جزایر ممنوع است

ظرفیت های بیمارستانی هرمزگان اشباع شده/ تردد به هرمزگان و جزایر ممنوع است