مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-20اقتصادي

کلنگ زنی پروژه های اصلاح و توسعه شبکه توزیع و آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه


با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه انجام شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه انجام شد.

اسفندیار برخه در این آیین با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمیی به اهمیت و تاثیر اجرای این پروژه در رفع مشکلات آب شرب شهر لیکک و روستاهای حومه گفت: عملیات اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شروع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 30 هزار نفر از مزایای این پروژه حیاتی که در مدت 8 ماه اجرا خواهد شد بهره مند خواهند گردید که می توان از آن بعنوان یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذار در زندگی جامعه هدف که ساکنین شهر لیکک و روستاهای حومه می باشد نام برد.

برخه عنوان کرد: اجرای این پروژه احداث یک باب مخزن ذخیره آب و ایستگاه پیشرفته پمپاژ آب را نیز در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب بخشی از شهر لیکک از محل اعتبارات استانی، نفت و محرومیت زدایی به مبلغ 10 میلیارد ریال و به جهت بهره مندی 750 نفر نیز همزمان کلنگ زنی شد اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه های اصلاح و توسعه شبکه توزیع و آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه

کلنگ زنی پروژه های اصلاح و توسعه شبکه توزیع و آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه