مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-20اقتصادي

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد


یکی از فعالان بازار سرمایه در حاشیه نشست هم اندیشی با مدیرعامل و مدیران شستا، گفت:تجربه ای که امروز در شستا به لحاظ هلدینگ داری بوجود آمده می بایست در اختیار سایر هلدینگ های بزرگ کشور قرار گیرد تا آنها هم با ایجاد چنین سامانه هایی نظیر شستا در مسیر شفافیت .

- یکی از فعالان بازار سرمایه در حاشیه نشست هم اندیشی با مدیرعامل و مدیران شستا، گفت:تجربه ای که امروز در شستا به لحاظ هلدینگ داری بوجود آمده می بایست در اختیار سایر هلدینگ های بزرگ کشور قرار گیرد تا آنها هم با ایجاد چنین سامانه هایی نظیر شستا در مسیر شفافیت و بهبود عملکرد قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شستا، امیر حمزه مالمیر ضمن بیان این مطلب افزود: امروز می توانیم بگوییم که مجموعه شستا و مدیرعامل آن، آقای رضوانی فر، اطلاعات دقیق، با جزییات کامل از شرکت های تابعه شامل اعضای هیات مدیره، کمیته های حسابرسی، صورت جلسات هیات مدیره، اطلاعات اقتصادی، صورت های مالی،صورت دعاوی حقوقی و خیلی از نکات دیگر را به صورت سیستماتیک و به روز در اختیار دارند.

امری که تا پیش از این اتفاق نیافتاده بود.

در نتیجه در خصوص استقرار سیستم ها و سامانه های نظارتی و کنترلی در مجموعه شستا می توان گفت که مدیرعامل این هلدینگ و مدیران آن حقیقتاً در حال هلدینگ داری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد