مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:502021-07-20بين الملل

پدافند هوایی سوریه هفت فروند موشک هدایت شونده اسراییلی را منهدم کرد


سامانه های پدافندی سوریه هفت فروند از موشکهای هدایت شونده ای را که از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب شرقی حلب شلیک شده بود، منهدم کردند.

- خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دریاسالار وادیم کولیت معاون مرکز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت: جنگنده های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هشت موشک هدایت شونده را به جنوب شرقی حلب شلیک کردند که هفت فروند آنها توسط سامانه های پدافندی پانتسیر-اس و بوک-ام 2 مستقر در سوریه منهدم شدند .

وی در ادامه افزود: در 19 ژوییه، از ساعت 23:39 تا 23:51، چهار فروند جنگنده تاکتیکی اِف -16 نیروی هوایی اسراییل از طریق منطقه التنف تحت کنترل ایالات متحده وارد حریم هوایی سوریه شدند و با هشت موشک هدایت شونده به اهدافی در جنوب شرقی حلب حمله کردند .

به گفته معاون این مرکز، هفت فروند از این موشک ها توسط نیروهای پدافند هوایی سوریه با سامانه های پانتسیر-اس و بوک-ام 2 ساخت روسیه منهدم شدند.

وی گفت: یک مرکز تحقیقاتی در روستای سفیرا در استان حلب بر اثر اصابت یک فروند موشک متحمل خسارت شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد که حوالی ساعت 23:37 دقیقه دوشنبه شب به وقت محلی دشمن صهیونیستی با انجام حمله هوایی به جنوب شرقی حلب قصد هدف قرار دادن مواضعی در منطقه السفیره را داشت که پدافند هوایی سوریه با موش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی سوریه هفت فروند موشک هدایت شونده اسراییلی را منهدم کرد

پدافند هوایی سوریه هفت فروند موشک هدایت شونده اسراییلی را منهدم کرد