مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 19:102021-07-20بين الملل

شماره تلفن رییس جمهور و وزرای فرانسه در فهرست جاسوس افزار اسراییلی


روزنامه لو موند چاپ پاریس در گزارشی مدعی شد که شماره تلفنهای رییس جمهور فرانسه به همراه دستکم 15 تن از دیگر مقامات بلندپایه این کشور در فهرست جاسوس افزار ساخت اسراییل قرار داشت.

- به نقل از دیلی صباح، روزنامه فرانسوی لوموند روز سه شنبه در گزارشی مدعی شد که شماره های تلفن امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و ادوارد فیلیپه نخست وزیر پیشین این کشور به همراه دستکم 14 تن از وزرای فرانسه در فهرست جاسوس افزار ساخت اسراییل رؤیت شده است.

روزنامه لوموند در ادامه ادعای خود می افزاید که این فهرست مورد استفاده سرویس امنیتی مراکش قرار گرفته است.

بنا بر گزارش لوموند، در سال 2019 یکی از دو شماره تلفن امانوئل ماکرون و همچنین شماره تماسهای ادوارد فیلیپه و وزرای دولت فرانسه برای تجسس احتمالی از طریق این شرکت اسراییلی هک شدند.

شماره تماس این مقامات بلندپایه فرانسه بخشی از فهرستی هستند که در آن بیش از 50 هزار شماره تلفن متعلق به شخصیت های مختلف در جهان برای انجام عملیات های جاسوسی تعیین شده بودند.

گفته می شود که ماکرون از سال 2017 و از زمان راهیابی به کاخ الیزه از شماره تلفن قید شده در این فهرست به طور مرتب استفاده کرده است.

یک مقام آگاه در دفتر ریاست جمهوری فرانسه به روزنامه لوموند گفت که اگر این اخبار صحت داشته باشند، قضیه این جاسوسی بسیار خطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره تلفن رییس جمهور و وزرای فرانسه در فهرست جاسوس افزار اسراییلی

شماره تلفن رییس جمهور و وزرای فرانسه در فهرست جاسوس افزار اسراییلی