مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 19:152021-07-20اقتصادي

پیگیری احداث نیروگاه خورشیدی 500 مگاواتی در قم


استاندار قم با اشاره به پروژه احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 500 مگاوات در محدوده دریاچه حوض سلطان تصریح کرد: تعداد زیاد روزهای آفتابی در استان می تواند به عنوان یک پیشران اقتصادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست ستاد رضایت بخش دانست.

وی همچنین به تفاهم نامه استانداری قم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای احداث کارخانه تولید چادر مشکی در قم اشاره کرد و افزود: این پروژه علاوه بر مزیت های اقتصادی مختلف، دارای مزیت های فرهنگی هم هست، ضمن آن که با بهره برداری از آن، 450 اشتغال مستقیم و حدود 3 برابر آن ظرفیت اشتغال غیرمستقیم در استان به وجود خواهد آمد.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت توجه بیشتر به پیشرفت پروژه های حوزه معدن در استان ادامه داد: احیای 20 محدوده معدنی غیرفعال به همراه ایجاد ارزش افزوده از معدن منگنز از اولویت های مهم عرصه اقتصاد مقاومتی در استان است.

وی روند اجرا و بهره برداری از 8 پروژه اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی استان را مورد توجه قرار داد و گفت: لازم است تا مسؤولان اقتصادی استان نسبت به جذب تسهیلات مالی اهتمام بیشتری به خرج دهند.

سرمست در عین حال اضافه کرد: احداث شهرک های گلخانه ای یکی از اهدافی است که مدیریت استان با جدیت آن را دنبال می کند، بویژه آن که امکان احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری احداث نیروگاه خورشیدی 500 مگاواتی در قم

پیگیری احداث نیروگاه خورشیدی 500 مگاواتی در قم