مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-20اقتصادي

هشدار شهرهای چین درباره خاموشی برق


شهرهای بزرگ چین به خانه ها و کارخانه ها هشدار دارند به دلیل افزایش تقاضا و کمبود عرضه که به شبکه های نیرو فشار می آورد، با قطعی های جدید برق روبرو خواهند بود.

- شهرهای بزرگ چین به خانه ها و کارخانه ها هشدار دارند به دلیل افزایش تقاضا و کمبود عرضه که به شبکه های نیرو فشار می آورد، با قطعی های جدید برق روبرو خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراکز پرجمعیتی شامل پکن و شی آن به مصرف کنندگان هشدار داده اند که خاموشیهای برنامه ریزی شده ای در راه هستند زیرا گردانندگان شبکه نیرو تلاش می کنند فعالیت شبکه ها را که بار سنگینی در آنها ایجاد شده است را حفظ کنند.

شرکت برق دولتی چین اعلام کرد یازده استان شامل قطبهای صنعتی شرقی و مرکز چین که در سرمای شدید زمستان سال گذشته هم خاموشی داشت، هفته گذشته تقاضای بالا و افزایش اوج مصرف را گزارش کردند.

با افزایش دمای هوا که در هفته های نخست تابستان به سطح نگران کننده ای رسید، تولیدکنندگان برق چین هم وضعیت مشابهی که در آمریکا و سایر مناطق جهان دیده می شود را تجربه می کنند.

آنچه که این وضعیت را در چین تشدید کرده، بهبود اقتصادی قوی از همه گیری کووید 19 است که باعث افزایش 10 درصدی مصرف برق در ماه گذشته شد.

موج گرما و افزایش تقاضا برای برق، صنعت زغال سنگ چین را که منبع اصلی تامین سوخت نیروگاههاست، تحت فشار بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شهرهای چین درباره خاموشی برق

هشدار شهرهای چین درباره خاموشی برق