مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 22:102021-07-20بين الملل

تقویت امنیت سایبری خطوط لوله نفت و گاز آمریکا الزامی شد


وزارت امنیت داخلی آمریکا دستورالعمل امنیتی جدیدی را صادر کرد که مالکان و گردانندگان خطوط لوله نفت و گاز حساس این کشور را ملزم می کند حفاظتهای بیشتری در برابر حملات سایبری به عمل آورند.

- وزارت امنیت داخلی آمریکا دستورالعمل امنیتی جدیدی را صادر کرد که مالکان و گردانندگان خطوط لوله نفت و گاز حساس این کشور را ملزم می کند حفاظتهای بیشتری در برابر حملات سایبری به عمل آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دومین دستورالعمل امنیتی است که سازمان امنیت حمل و نقل وزارت امنیت داخلی آمریکا از زمان وقوع حمله باج افزاری به سیستم خط لوله سوخت رسانی کلونیال پایپ لاین در دو ماه پیش، صادر کرده است.

حمله باج افزاری که اوایل ماه مه به شبکه رایانه شرکت کلونیال پایپ لاین صورت گرفت، این شرکت را مجبور کرد شبکه خط لوله اش که سوخت مورد نیاز ایالتهای شرقی آمریکا را منتقل می کرد را به مدت پنج روز تعطیل کند.

این حمله سایبری و متعاقب آن تعطیلی شاه لوله اصلی انتقال سوخت به کرانه شرقی آمریکا، باعث کمبود سوخت و افزایش شدید قیمت بنزین شد.

میانگین قیمت هر گالن بنزین در آمریکا تا 13 ماه مه به سه دلار و دو سنت رسید که از سال 2014 کم سابقه بود.

جدیدترین دستورالعمل امنیتی دولت آمریکا مالکان و گردانندگان خطوط لوله نفت و گاز که به عنوان زیرساختهای حساس شناخته شده اند را ملز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت امنیت سایبری خطوط لوله نفت و گاز آمریکا الزامی شد

تقویت امنیت سایبری خطوط لوله نفت و گاز آمریکا الزامی شد