مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-20اقتصادي

رشد تولید 9 محصول معدنی در بهار امسال


در بهار امسال از بین 12 محصول منتخب معدنی، 9 محصول رشد تولید و تنها سه محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افت تولید داشته اند که در بین آن ها شمش آلومینیوم، - در بهار امسال از بین 12 محصول منتخب معدنی، 9 محصول رشد تولید و تنها سه محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افت تولید داشته اند که در بین آن ها شمش آلومینیوم، ظروف چینی و شیشه جام بالغ بر 30 درصد افزایش تولید داشته و در صدر جدول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عملکرد حوزه معدن و صنایع معدنی کشور در مجموع سه ماهه ابتدایی سال جاری نشان می دهد که از 12 محصول منتخب معدنی مورد بررسی قرار گرفته در این گزارش تولید شمش آلومینیوم، ظروف چینی، شیشه جام، کاشی و سرامیک، کاتد مس، ظروف شیشه ای، فولاد خام، سیمان و کنسانتره زغالسنگ به ترتیب از 39.

9 درصد تا 4.

9 درصد، بیشترین افزایش تولید را داشته و به ترتیب چینی بهداشتی، آلومینا و محصولات فولادی میزان تولیدشان نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته بین 16.

8 درصد تا یک درصد کاهش یافته است.

هرچند که افت یک درصدی عدد کاهش قابل توجه نیست اما باتوجه به اینکه فولادسازان کشور به اوضاع خود می بالند و مرتبا از افزایش تولید، افزایش صادرات صحبت می کنند، آمار کاهشی چندان جالب نیست؛ البته که براساس برنامه های تعریف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید 9 محصول معدنی در بهار امسال

رشد تولید 9 محصول معدنی در بهار امسال