مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-20فرهنگي

تلاش برای تولید آلبومی با مضمون «انتظار»/ «کوی جانان» مجوز گرفت


یکی از تهیه کنندگان و ناشران حوزه موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود به آهنگسازی یک قطعه با موضوع امام زمان(عج) و تولید یک آلبوم در فضایی عارفانه با محوریت ساز تنبور خبر داد.

- یکی از تهیه کنندگان و ناشران حوزه موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود به آهنگسازی یک قطعه با موضوع امام زمان(عج) و تولید یک آلبوم در فضایی عارفانه با محوریت ساز تنبور خبر داد.

کامران همت پور تهیه کننده، ناشر و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: به تازگی موفق به تولید یک تک آهنگ با محوریت امام زمان (عج) و مفهوم انتظار شدم که در وقت زمان بندی شده پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این تک آهنگ که با آهنگسازی بنده صورت گرفته، مهدی استخر شاعر و مالک رستگاری به عنوان خواننده حضور دارند.

این اثر در قالب یک کوارتت کلاسیک ایرانی در ژانر موسیقی ایرانی تولید می شود که به اعتقاد من یکی از متفاوت ترین کارهایی که در این حوزه انجام داده ام.

همت پور افزود: این در حالی است پیرو تولید این اثر که در وقت زمان بندی شده منتشر خواهد شد، تصمیم دارم در صورت فراهم آمدن امکانات آلبومی را تولید کنم که در حوزه های آیینی و دینی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تولید آلبومی با مضمون «انتظار»/ «کوی جانان» مجوز گرفت

تلاش برای تولید آلبومی با مضمون «انتظار»/ «کوی جانان» مجوز گرفت