مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-21سياسي

ممانعت از عرضه برنج وارداتی در بازار همزمان با برداشت محصول


امام جمعه رشت از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و صمت خواست همزمان با برداشت محصول برنج از عرصه برنج وارداتی در بازار ممانعت کنند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید قربان با تبریک فرا رسیدن این عید سعید، اظهار کرد: قربان عید بندگی و تسلیم خدای تعالی است.

وی به تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در اجرای امر الهی اشاره کرد و افزود: ابراهیم علیه السلام فرزندان خود را سفارش به تسلیم در برابر خدای متعال کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می شود، تصریح کرد: امروز حاکمیت ظلم جوامع بشری را فرا گرفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به وضعیت کشاورزان استان گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به موعد روی کار آمدن دولت جدید، به وزرای صمت و جهاد کشاورزی عرض می کنم برنج وارداتی را وارد بازار نکنند.

وی با اشاره به اینکه اگر برنج وارداتی بازار شود کشاورزان نمی توانند محصول خود را به قیمت مناسب عرضه کنند، بیان کرد: بیشتر کشاورزان گیلانی تک محصولی هستند و انتظار داریم دولت سه ماه پاییز را به کشاورزان فرصت دهد تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به آسیب بلایای طبیعی مانند خشکسالی به کشاورزان اشاره کرد و یادآور شد: محصول بعضی از کشاورزان 30 تا 40 درصد آسیب دیده و در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از عرضه برنج وارداتی در بازار همزمان با برداشت محصول

ممانعت از عرضه برنج وارداتی در بازار همزمان با برداشت محصول