مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-21سياسي

مراقب فرهنگ سازی های غلط دشمنان در مورد فریضه حج باشیم


امام جمعه مهریز با اشاره به غربت حج امسال گفت: در این شرایط باید مراقب فرهنگ سازی های غلط دشمنان در مورد فریضه حج باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز عید قربان ضمن تبریک این عید سعید اظهار کرد: امروزه آمریکایی ها در جبهه مقاومت ذلیل همه کشورها به ویژه ایران اسلامی شده است.

وی افزود: دشمن امروز در فرهنگ، دین و دیانت مردم نفوذ می کند و با ترویج فرهنگ غلط می خواهد به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

محی الدینی تأکید کرد: امسال که آل سعود به هدف شوم خود رسیدند و غربت از سر و روی خانه خدا می بارد، باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشیم.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه شهدای ایران با مقاومت در برابر دشمنان ایستاده اند، تصریح کرد: آمریکا دیگر توان مقاومت در برابر مسلمان را ندارد؛ زیرا آنها از قرآن درس گرفته اند و الگوی خود ر ا مقاومت قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم حج حاجیان با پرتاب سنگ به هوای نفس، او را از خود دور می کردند، افزود: امسال که این مراسم در مکه مکرم برگزار نمی شود دفع شیطان قدرت طلب در همه مکان ها با توفیق از خداوند متعال امکان پذیر است.

محی الدین ادامه داد: در این عید ابراهیم خلیل از هوای نفس خود گذشت و این باعث سرافرازی او در آزمایش الهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب فرهنگ سازی های غلط دشمنان در مورد فریضه حج باشیم

مراقب فرهنگ سازی های غلط دشمنان در مورد فریضه حج باشیم